Thursday 11 February 2016

J Ä Ä

Ennen olin introvertti ihminen, mutta sain kuoreni auki. Onkin ihmeellistä miten se jäätävä kuori voi peittää ihmisen alleen tuosta noin vain ja aivan väärissä tilanteissa missä pitäisi juuri olla avoin ja sosiaalinen oletkin aivan totaalisen lukossa tai sitten selitän kaiken Bermudan kolmiosta Estonian uppoamiseen. Miksi?

Tätä olen tässä miettinyt miten sosiaalinen media antaa helpon keinon kommunikoida, mutta reaalitilanteissa saattaa joutua lukkoon. Onko se digitaalisen napanuoran hetkellinen katkaisu liikaa ja toimii laukaisijana introverttiudelle?

Hmmm, vastausta on hyvä pohtia, mutta vaikka kuinka koetan mieleni tähän asiaan rutistaa en tiedä miksi en välillä osaa olla se ekstrovertti minä, joka todellisuudessa olen. Kai minä jännitän. Jännitys ja sosiaaliset pelot kun ei voikaan luottaa kolmannen osapuolen keskusteluapuun jää auttamatta alakynteen keskustelussa, josta ei vain tule mitään. Tämä on asia, jota minun pitää petrata. Paljon.


No comments:

Post a Comment