Thursday 11 February 2016

C O M R A D E S

WILL YOU BE MY VALIUM?

Jaahas, se lähestyisi 14. helmikuuta, toveripäivää. Tuona päivänä vaalitaan toveruutta ja muistellaan toveruuden syvintä olemusta, mutta minulle se päivä on vain tavallinen päivä muiden joukossa, sillä minulle henkilökohtaisesti toveripäivä on vuoden jokainen päivä. Vaikka en kaikkiin tovereihin olekaan pitänyt yhteyttä niin muistakaa, että teillä kaikilla on paikka sydämessäni. Olette kaikki uniikkeja persoonia ja en halua päästää Teistä koskaan irti. Rakastan teitä omalla tavallani ja olette auttaneet minua jaksamaan elää tätä elämää.

Elämä on välillä heitellyt ja välillä se on yhtä ruusuilla tanssimista, vaikka piikit ovat joka askeleella tuntuneet, niin en ikinä aio hylätä tovereitani, vaikka minkälainen perkele pääni sisällä huutaisi mitä. Olen tutustunut Teihin mitä mielenkiintoisin tavoin, moni minut on hyljännyt, mutta sillä tavoin karsitaan jyvät akanoista. Olen edelleen sama Eemi kuin vuosia sitten, olen vain muovannut omaa itseäni minkälainen oikeasti olen sisältä ja se alkaa pieni askelin paistamaan kuoreni lävitse.

Toivon Teille toverit pelkkää hyvää ja muistakaa, vaikka en ole pitänyt yhteyttä niin olette silti mielessäni, päivittäin. Olen ujo ja aloitekyvytön ottamaan sitä ensimmäistä askeletta ottamaan keskusteluyhteyttä, jota koetan kovasti petrata.

Peace and love. Ootte mulle tärkeitä.



No comments:

Post a Comment